Ps: Jag trivs här!

Efter 10 helt okej långa timmar på planet då de flesta gick åt till att äta och sova landade vi i Thailand runt 07.00 (svensk tid) och 13.00 (thailändsk tid)! Efter vi tagit oss genom alla passkontroller, hämtat ut bagage, hittat transfern till hotellet och kommit fram till hotellet hade klockan hunnit slå 15. Eftersom det var runt 34 grader ute hann vi inte mer än innanför dörren på hotellrummet förens vi bytte om till bikini och gick ner mot stranden (som förövrigt ligger 30 sekunders gång här ifrån). Badade i det 27 grader varma havet och kollade på när några körde parasailing som jag funderar på att göra antingen imorgon eller på onsdag. Vi testade även poolen, såg så poolområdet var okej, som det verkligen var. Gick och åt RIKTIG thaimat som var helt obeskrivligt gott, det enda tråkiga var att varje meny fanns översatt till svenska... det vill man ju inte riktigt att det ska vara när man faktiskt är utomlands, hehe menmen... Efter vi ätit oss mätta och belåtna gick vi runt och kollade och shoppade på olika marknader. Fick äntligen köpt min USA bikini, en tröja, ett par flip flop (gick runt i converse hela dagen och svetteades som en gris) ett tips; åk inte till Thailand i heltäckande skor, du kommer isåfall ångra dig! Efter några timmars shoppande och köpande av vatten har vi nu tagit oss tillbaka till hotellet. Jag fixade internet för 200B då man fick en timme som jag måste utnyttja. Snart skall jag pallra mig ner till baren där mamma sitter och väntar, vi skall dricka en fin och god drink och "fira" att vi äntligen är här! Sedan blir det bums i säng eftersom klockan är lite mer än vad den är hemma och vi är dödströtta efter sjukt många timmar i värmen och solen. Vi hörs imorgon, Peace! :D

jag höll på med konståkning förut :)

sv; ja riktigt gott! och ja, väldigt mycket onyttigt! tack, desamma!!

Hej, nu är veckans blogg avslutad! Gå in och kika om du vann och anmäl dig idag igen? :) bara att kommentera ju, http://albaa.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment kram

Nämen gud vad härligt med värme och sol :D

Har också beställt USA bikinin nu, ÄNTLIGEN!

LOVELOVELOVE den e såååå snygg!

Hoppas du får en super resa!

Kram <3




Kom ihåg mig?