TÄVLINGSDAAAAGS! ♥

Idag vaknade jag med ont i magen men det är förmodligen bara nervositeten som börjar sätta sig? ♥ Nu är det verkligen inte långt kvar :o Om 24 timmar har jag redan tävlat korta och vet resultatet.. Hur kommer det sig att jag alltid tänker så?

Det sjuka är att jag aldrig är särskillt nervös för själva åket utan jag är mest nervös för att jag har så höga förväntningar på mig själv och alltid vill åka felfritt. Jag vill åka så bra som jag bara kan och kommer bli grymt besviken om jag missar något nu när jag verkligen kan ALLT jag ska göra i programmet. Det är så hemskt när man åkt klart, sitter och väntar på poängen och tänker "fan, jag vill åka om, jag kan så mycket bättre". Jag vill verkligen inte ha den tanken denna gången, för den är så jobbig och deprimerande. Denna gången vill jag sitta där, i kiss and cry hörnan och känna "Yes, denna gången gav jag allt ja kunde. Äntligen!".

Iallfall.. Idag efter skolan kommer mamma och hämtar upp mig och kör mig till ishallen för att jag ska hinna träna någon timme innan tåget går. Vid klockan 17 tar vi tåget in till Göteborg för att sedan byta där och dra iväg uppåt i landet. Det är dags för Elitserietävling 5 i Uppsala som håller på hela helgen, kortprogrammet på lördag och långprogrammet på söndag. :D ♥ Jag tror även vi har ett tåg stopp i Stockholm och det blir det formodligen och förhoppningsvid de sista stoppet innan vi anländer till den vackra staden. Jag har tävlat i Uppsala förut, förr förra året så det ska bli kul att åka dit och tävla igen. Vi kommer komma fram till Uppsala runt klockan 22 ikväll och imorgon börjar min klass "Juniorer Damer" och tävla redan vid klockan 9 så det kommer bli att hoppa direkt i säng när vi kommer fram. :) 

Konståkning <3
Bild på min kortprogramsklänning! Jag åker till musiken Nightwish och bilden är tagen av Fannii från träningstävlingeni Uddevalla för någon månad sen!
k
Jag kommer förmodligen blogga när jag sitter på tåget sen eftersom jag kommer behöva roa mig med någon under de 4 timmar jag sitter där haha! :D Vi hörs senare, ha en SUPPPPER dag ♥



Kom ihåg mig?