Jul & nyårsklänningar! (y)

Gick precis in på Nelly.com för att kolla på klänningar till bl.a. jul och nyår då jag såg att de även har FRI FRAKT ända tills den 23 december! :D That's aweesome! Inte för att frakten kostar så där dunder mycket men det är ju alltid nått man sparar, då kanske man kan lägga mer pengar på något annat istället som t.ex. SKOR ♥ Hehe ^^ Känns bra att jag är ute i såpas god tid iår eftersom det alltid brukar vara tvärt om annars, hehe. Jag brukar annars börja leta nyårsklänning typ runt den 30:e december och när man inte hittar något man vill ha så tätt inpå börjar ju änna paniken ta kål på en! Men inte iår inte, nu ska de kollas i tid! 

KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT KOMMA TILL HEMDIDAN: Nelly klicka sedan vidare dit du vill! :D När jag kollade runt lite här om dagen hittade jag även massa fina klänningar på bl.a Rarefashion, Nyårklänningar.se och Misslia etc. Har ni förslag på andra hemsidor där ni vet att det finns ordentligt med snygga klänningar? Skriv gärna det här så blir jag jätteglad! :D Kram ♥



Kom ihåg mig?