Kort inlägg! :D GLÖM INTE MJ!!

Idag har jag inte orken att skriva ett långt inlägg, så det får bli ett kort.
Imorse gick jag upp kvart i 6, tog på mig joggingkläder & gick ut och sprang 4 km.
Efter det duschade jag, gjorde mig iordning och åt mat, sen åkte jag till skolan.

Jag och Matilda stod i cafét & slutade klockan kvart över 12! (:
Klockan halv 1 hade jag gympa med Michelle och hennes klass, de var 3 st :p Haha
Efter skolan köpte jag och Michan glass och tog Röd Express till Stora Högaskolan.
För att kolla vilka som anmält sig till Uppvisningen! Sedan körde Jimse mig till bussen..
Jag skulle på den sista moppeteorin, så nu är min teoretiska del över.
Sjukt gött för nu har jag bara körningen och provet kvar, sen är jag färdig! :)

PÅ LÖRDAG ÄR DET UPPVISNING I NORUMSBORG KLOCKAN 16.30 :-D
Iår är temat: Michael Jackson! KOOOOOM OCH KOOOLLA! <3

MJ

Ha det bäst, Kram!

THE WAY YOU MAKIN' ME FEEL!

;D




Kom ihåg mig?