Skolan / Datasal -v- ♫

Sitter i datasalen nu, vi har so! :) ♥♫
Jag ska jobba på Islam när jag kommer hem.
Det blir ingen träning idag :/ Eftersom jag är jätte förskyld.
Kommer ändå få gå och vänta på bussen i 1 timme. Tråkigt! :P

Jag känner mig iallfall bättre idag så
jag hoppas på att få träna imorgon!
Imorgon ska jag också spela i Biljard, haha! :)
Du ska få spöö! :P Så ryker snusen! :)  (Ingen som fattar)
Men bara så ni inte missuppfattar.. jag snusar inte!

Jag längtaar tills helgen, ska bli skit kul!
Stockholm är inte någonstans jag är varje dag! :D
Hoppas bara tävlingen går bra så
jag slipper sura över det! :) Någon månad efter
 Stockholm ska jag och tävla i Uppsala.
Resan blir nog jobbig, men det kommer bli kul
eftersom jag ska åka med Jimmy! :)
Jag skriver mer när jag kommer hem! Puss ♥♫

Jag ser att Sofia bloggar! Klicka på länken och kom till hennes.
Men lämna en kommentar först. :)


Elina

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJEHEJ

Visst :-)

krya på dig sötnos :)

Vist vist :) Krya!

blabla voffvoff<3




Kom ihåg mig?