Bloggar med gitarren i handen! ♫

Sitter här & spelar Butterfly fly away och pratar i telefonen! ♥♫
Har fått en ny låt på hjärnan! Party in the USA! Länk: Här
Idag träffade jag Anton på gården för första gången. Sen kom Matilda.
Han var verkligen as schysst och pratglad! :)
På torsdag innan träningen blir det nog att umgås med dom!
Eftersom Matilda dissar mig imorgon! :/ Hahah! :)

Bara 4 dagar kvar till Stockholm! ♥♫
Det kommer bli skit kul, hoppas bara att ja blir frisk
så jag slipper åka runt och snora på isen, hahah! :P
Synd bara att Jimmy inte ska med!
Hade blivit skit kul om han hängde med! ;)

Imorgon är jag ledig. ♫
Ska nog åka med mamma och kolla på en ny
skridskoväska. Som jag verkligen är i behov av! ♥
Jag tror nog jag redan vet vilken jag vill ha!
Hur har eran dag varit?
Hänt något kul? :)

Vi hörs imorgon.
Ha det gött, Elina!

skrev du detta när du pratade med mig i tele? :)<3




Kom ihåg mig?