Söndag! Gymnasiemässa imorgon efter matten. :)

Igår hade vi överraskningsfest för Sofia!
Beata, Clara, Matilda, Alicia & Jenny kom till mig vid 6.
Vi fixade tacos, kopplade in singstar la upp tårtan och allt.
Sen vid 7 "trodde" Sofia att hon skulle komma och bara umgås och sova hos mig.¨
Men hon hade fel. Haha xD

När Sofia kom gömde sig alla, hehe ^^
Sen kom min snygga signal som ingen reagerade på.
Sen såg Sofia Matildas huvud. Då fattade dom.
Hahah hon blev överraskad.
Vi åt tacos, hon öppnade sin present.
Vi sjöng SingStar och åt tårta!
Sen sov Matilda & Sofia över, skit mysigt! :)
Kvällen var lyckad!

Idag har jag gått runt och sålt newbody, inte kul.
Imorgon blir det åka till Göteborg och kolla runt.
Det är ju gymnasiemässa. Ska in och kolla på Kitas. ♥

Här kommer massa bilder. ♥

Sofia gillar presenter. Hon fick ett armband med 2 berlocker på.
En "tro,hopp & kärlek, och en turkor glittrande boll. :D
Överraskningsfest för Sofia

Clara, Beata & Matilda. ♥
Överraskningsfest för Sofia

Beata ♥♥
Överraskningsfest för Sofia

Drickor. Haha ♥
Överraskningsfest för Sofia

Matilda, Elina, Sofia & Beata + Claras hand. ♥
Överraskningsfest för Sofia

Allihopa!
Clara, Alicia, Jenny, Beata, Sofia, Jag & Matilda. ♥
Överraskningsfest för Sofia

Ingen kväll utan SingsStar Vol. 3 :) hahah ♥
Överraskningsfest för Sofia

Sen hoppade jag & Matilda studsmatta, men det började regna och vi gick in. ♥
Överraskningsfest för Sofia

Kvällen var hur rolig som helst.
Alla är underbara. ♥

WEHOO, det var skoj;) Bara att jag ser störd ut på alla bilderna:P haha

BÄST!!!!! <3 TACK TACK TACK

hahah dt gillar vi XD:)




Kom ihåg mig?