Man hinner allt, bara man vill

Ja kära läsare (i singular) haha nej men hej på er. Idag har varit en väldigt effektiv och rolig dag i min lilla värld. ☀️ Jag har hunnit med massa saker, massa bra och roliga saker som får mig att vara glad och må bra. Vakande upp bredvid en av mina bästa vänner, en tjej jag känt så länge jag kan minnas, en av mina barndomsvänner som jag fortfarande har väldigt bra kontakt med - Amanda. Jag sov hos henne inatt, ute i Hovås och vi vaknade sisådär runt 11.30, utsövda och pigga! Vi gick upp & tog oss ut för en pw på 5 kilometer, det var helt okej väder och hon visade mig mycket fint omkring Hovås. Alltså VILKA FINA HUS & BILAR det finns där, helt sjukt. Rikemansställe! 👌 

Käkade frukost tillsammans & drog sedan in till stan. Amanda skulle jobba vid 14 och jag skulle hälsa på Arben som var själv med Bellis. Vi är alltid ute i sista sekunden så de var på håret att vi inte missade bussen.. Eller ah Amanda missade men fick skjuts till busshållplatsen av en random kvinna i 40-årsåldern som stannade mitt på vägen när hon såg Amanda springa. Så himla snällt för det är inte alla som hade gjort så! Så grymt gjort, hejja kvinnan! 😃 Amanda gick till jobbet & jag fortsatte vidare till Hjalmar. Väl där promenerade jag en promme på 10 min för att hitta hem till Arbitchi.


Har inte han & Stifler vääärldens sötaste lilla flickaaa?? 😍😍 

Vid 15 gick jag med Arben tillbaka till Hjalmar. Jag skulle vidare mot Stenungsund och han till sin mor. Jag tog SNU express hem & var så snäll att jag gav min plats på den fulla bussen till en gammal tant, dagens goda gärning gjord! Vilken tjej jag är asså! 😜 Jag lyckades vid Kungälvsmotet hitta en ny plats och somnade direkt, vaknade till någon minut innan bussen stannade i Stenungsund, grym tajming. Gick vidare mot torget för där skulle jag hälsa på Krille som är hemma en vecka från Linköping nu, där han pluggar! Vi snackade och kollade på en väldigt rolig film. Så kul att träffa han igen, en skön filur han där!  


Vid 18.30 kom bästaste Fanse och Jossan ner med bilen och hämtade upp mig. Så jag slapp att promenera yttligare en gång idag haha. Vi åkte tillsammans upp till ishallen och tränade ett pass på två timmar tillsammans. Upptäckte världens skav på foten då jag såg att hela min skridsko och strumpbyxa var blodig men de gick jag av och plåstrade om ganska fort. Träningen gick GRYYYYMT & jag är fortfarande så extremt lycklig att jag hittat tillbaka till den sport jag älskar utav hela mitt hjärta. Stod 8 stycken dubbel axel idag, helt perfekta! Skulle även göra en med toeloop i kombination men ramlade efter att jag satte i handen på toeloopen haha men den ska jag försöka på igen imorgon. Min säkerhet i alla dubbelhoppen är i princip helt tillbaka och det är verkligen världens lättnadskänsla att det känns som det gör. All kärlek till konståkning. Haft en helgrym helg och det hoppas jag att ni också haft. Kramar på er! 








Kom ihåg mig?