FREDAG I MITT HJÄRTA

Fredagen gick otroligt fort. Som alla andra dagar denna veckan. Idag var det min tur att baka till jobbet, jag körde på ryttarkaka som helt klart är mitt favorit bakverk. De blir så sjuuukt goda, kaos! 



Efter jobbet åkte jag direkt till träningen. För att vara fredag kom jag hyfsat i tid vilket var skönt. Slapp stressa så mycket som jag fick göra förra veckan när jag kom till ishallen 20 minuter för sent :-(  Tränade två timmar med Fanse och det gick hur bra som helst. Så roligt att träna med hemne för man blir så taggad när vi peppar varandra! Efter isen åkte vi ner till Willys och köpte godis, de hade 1kg för 29 kr så de var inge snack om saken. Dock var det väldigt utplockat när vi kom dit! Åkte vidare till Mich, spenderade hela kvällen med henne, Kenny, Jakko och Emil framför Idol och ännu en gång världens grymmaste film Divergent! Åkte hem vid 00 för jag var SÅÅÅ trött. 





Kom ihåg mig?