Vajlodag

Alltså vilodagar är de sämsta som finns. Kände att jag haft spänningshuvudvärk och ont i halsen idag så istället för dagens planerade axel- och bicepspass blev det vila för min del. Jag hade glömt min mobilladdare på bstationen när vi gymmade igår så jag fick åkt och hämtat den idag. Åkte ner till torget, lade undan en vinterjacka på MQ och funderar på att köpa den imorgon, de var 50% på den. Sedan mötte jag upp Pontus och fikade och hängde med honom en stund. Han drog med mig när jag handlade medan han väntade på sin gympartner. Tog lång tid så jag körde hem honom och åkte sedan hem själv också. Väl hemma käkade jag lite sedan vilade jag bara i soffan! 😃 Nu ph, sedan sova. Halva jobbveckan är gjord 👌 



På lunchen idag mötte jag upp pappa. Vi käkade tillsammans på Balansen och sedan fortsatte jag jobba! Lägger ut en bild på vår Volvo standard-frukost som är celsius, kvarg och kolte ägg! Yummi. Jag är SÅ glad för imorgon är det is igen. KONSTÅKNING! 






Kom ihåg mig?