One step closer

Dagen blev väldigt bra, trots dåliga förutsättningar. Fick mail imorse från klubben att isen fortfarande inte är bra så konståkningen var inställd även idag. Jag får verkligen abstinens när jag inte får åka på flera dagar. Jag längtar som bara den tills imorgon då isen skulle vara redo för att åkas på! :-) Jobbdagen gick hyfsat fort, hade förstation ett pass & resten flöt på för alla kollegor var på bra humör! Åkte direkt hem, bytte om till träningskläder & åkte in mot Stenungsund. Åkte in till mp skating och betalade min slipning, sedan vidare mot Vårdcentralen för koll, sedan direkt till gymmet. Jag skulle mött upp Gabbe vid 18.30 men vi missförstod varandra då jag åkte till nya stc och han till gamla -.- Haha typiskt! Jag spontan köpte ett gymkort för 2015, ett år håller det från och med idag, de är special priser nu över jul så då är de bäst att passa på. Man får ett år av priset för ett vanligtvis halvt år. 

Hur bra som helst. Har ju velat träna här ett tag men kunde inte bestämma mig om de var värt 4800kr eller inte. Men nu var de helt klart värt för 2990kr istället! :-) Gick in med kortet i handen och körde ett ordentligt axel- och bicepspass (det jag skulle kört igår) men hoppade ju över träningen igår så körde extra idag istället. 



Det gick riktigt bra & jag kom ut med ett leende på läpparna. Känslan i både kroppen och psyket är grymt efter ett mördarpass. Gick in på Willys, köpte mina förmodligen sista (celsius) och åkte hemåt. Efter en stund kom Gabbe till mig och vi satte oss och BOKADE HOTELLET I PHUKET! Så taggad, nu är det nära - 24 dagar tills vi åker! Jag längtar så jag spricker. 


Här - på Centara Resort Karon ska vi bo de tre första dagarna i Phuket. Det ligger några hundra meter från stranden som lär bli en perfekt morgonpromme, är nära shopping och marknadsgatan och även Big Buddah. Ligger lite uppåt, längre ifrån stora vägen och mer mot skogen. Ska bli sååå grymt! Vi är såå nöjda :) Tagga fredag imorgon, det börjar äntligen närma sig helg och konståkningsträning!! Natti 



Kom ihåg mig?