Återigen måndag

Rutiner & ännu rutiner, men jag trivs - som bara den! 😃 Det känns så bra just nu, trots att jag inte hissar och är för rutiner. Men jag av någon har ju väldigt mycket rutiner i mitt liv. Idag gick jobbet snabbt, måndagar har en tendens att göra det vilket är sjukt bra. Efter jobbet fick jag skjuts enda till Stenungsund med min jobbarkompis Arben. Han skulle förvånansvärt köpa en spegel 1 minut från ishallen, haha hur stor är chansen? Så jag hjälpte honom med den, att bära ner & in i bilen och hann med en kvarts marginal i tid till isen, alltså wow. Såååå skönt att slippa rusa in i ishallen för en gång skull. Trots MEGATRÄNINGSVÄRK i benen, både fram- och baksida lyckades jag göra en väldigt bra träning. Fick åkt igenom ett 90% igt improviserat kortprogram, enbart för att träna kondis. Alla program + kondis måste vara tipp topp innan Thailand för när jag kommer tillbaka är de pang på min premiärtävling som senior A. Jag är taggad, det ska bli så kul. 




På vägen hem hann jag handla, mat & matlådor stod på listan. Var hemma vid sju, duschade en snabbis, lagade omelett till middag och kycklingfärs tills på jobbet både imorgon och onsdag! Lade mig i soffan & kollade dagens avsnitt av ph, kollade lite träningskläder på nätet, insta & face och helt plötsligt var klockan 10. Ska försöka somna lite tidigare idag än igår, har ju några timmar att sova ikapp (som vanligt!) Hoppas ni haft en grym måndag. 💜






Kom ihåg mig?