Är det inte dags för våren att komma nu?

Kära Sverige, som står mig varmt om hjärtat. Kan du snälla låta det bli vår snart? Herregud vad det är kyligt, grått och trist idag. Jag vet inte vad jag skall ta mig till, fryser ju ständigt i detta land! Imorse glömde jag vantar och det löste kloka jag med att använda mina strumpir som vantar (som jag inte behövde på fötterna idag eftersom jag hoppade i Uggsen imorse, smart som jag var! :) Nu skall jag promenera till torget för att ha lite "cach up talk" med Martin som jag träffade senast i februari sedan bär det av hem till Amanda för att spendera resten utav dagen/kvällen & natten där Peace!

sv: Hahaha, ja faktiskt!

Och tack detsamma du. :)

sv: Ja, visst! Detsamma sötis :)

Haha det tror jag också! Ja absolut, han är ju sjukt duktig!:)

Sv: Haha precis :P

sv; Hehe ja det är härligt det! :)



Tack så mycke & allt är bara bra med mig :)

är allt bra med dig? :)

sv; Hehe ja det är härligt det! :)



Tack så mycke & allt är bara bra med mig :)

är allt bra med dig? :)

sv; Hehe ja det är härligt det! :)



Tack så mycke & allt är bara bra med mig :)

är allt bra med dig? :)

Svar: Mamma och pappa köpte det när de var i Mexico :)

Svar: Haha, tack för din söta kommentar! ^^

Tack dagen var helt underbar, hoppas du får en grym helg nu. Kram på dig




Kom ihåg mig?