And we are back! ♥

a
Ja, vi kan ju medje att det inte dröjde länge förens vi saknade Phi Phi island. Rättare sagt 2 nätter för nu är vi tillbaka till Chaokoh Phi Phi Lodge där vi bodde för två dagar sedan! ♥ Vi passade på att bo här en natt till eftersom färjan som gick från Koh Lanta stannade på Phi Phi innan den åkte vidare till Phuket så det blir förmodligen att vi lämnar Phi Phi för andra gången imorgon bitti eller morgonen därpå så vi slipper sitta på en båt så många timmar på samma dag. Både jag & mamma trivs här på Phi Phi då ingen utav oss inte ville åka tillbaka till Phuket, då vi hellre spenderar en extra natt här än 6 nätter i Phuket.
a
a
Idag blev vi väckta utav hotellet vid 06.00, då vi packade ihop alla våra saker, åt frukost och fick gratis taxi från hotellet till färjan. Färjan gick 08.00 då vi var framme på Phi Phi redan vid 09.00, då jag under hela resan satt på däck med benen vinglande ut över vattnet - riktigt riktigt härligt. Solen stod på under hela resan och det fläktade riktigt gött. Nu har fått vårt rum på Phi Phi Lodge och som tur var hade jag tid kvar på internetet jag köpte när jag var här sist så nu kan vi ju använda det igen eftersom lösenordet hade sparats (som tur var). Fick även bokat hotell tills imorgon i Kamala, hoppas det blir lika bra där som det har varit här! Nu kurrar både min och mammas mage och vi drar ut för lite käk, kanske borde äta kyckling idag (aa) Peace

neeej åk inte till kamala! tsunami!

Gud vad Härligt!!!

SJälv e jag fast i regninga sverige ;)))

Hur har din dag varit?

Kram :)




Kom ihåg mig?