PÅÅÅSK! + Lov :)

Skoldagen är slut och det är äntligen lov, men det känns inte som att det är det eftersom jag sitter med läxboken mitt framför näsan. Min lärare påminnde mig om att det är ett arbete som skulle in idag som jag visst inte hade börjat på..
Känns ju lagom kul att sitta och göra det nu de första timmarna på lovet. :/
Vi ska göra en enkel PowerPoint presentation om Samhällsekonomi & jag är nästan klar!
Jag skriver om "Banker, sparande och pengar" det är inte kul någonstans!

Idag i skolan missade jag & Matilda hemkunskapen igen, hehe!
För idag övade vi inför Öppen Scen och så hjälpte vi Lotta att bära fram allt som behövdes.
Sladdar, alla instrument, förstärkare och mikrofoner.. Rubbet :D

Öppen Scen - 1/4- 2010!
Jag, Matilda & Slutch sjöng What If, det gick inte så bra men alla var lite nervösa.
Stackars Johanna som inte kunde vara med eftersom hon var sjuk, vi behövde dej! :P
Sen spelade jag bas på Lottas låt, det av något gick bra iallafall.
Alla som var med gjorde sjukt bra ifrån sig, hoppas ni i publiken tyckte om det!

Slutch på avslutningen i julas! :D
S

Ikväll ska min familj, pontén & hansson fira påsk!
Hahha känns lite konstigt att fira det idag, men bättre nu än aldrig! :D
Vi firar idag eftersom en som är med och firar fyller år imorgon
och det är inte så kul att fira påsk på sin födelsedag kanske! :p (:

Nu har jag brottom att göra mig iordning. Gästerna kommer om 20 minuter!
Ha ett trevligt lov! Vi hörs (:

BTW: Bilderna från uppvisningen kommer när som helst.
Så fort jag får tid att lägga in dom, kommer de upp på bloggen eller min facebook!




Du var bäst grannneenn :D




Kom ihåg mig?