Öppen Scen, 1 april 2010! ♥

Nu kommer bilder från öppen scen!
De 5 första är tagna av...

© Sara Rundblad
http://sararundblad.blogspot.com/

Wallance & Gromit
öppen scen

Unaware - Mats, Lotta, Albin, Jag & Slutch!
öppen scen

What if - Jag & Slutch
öppen scen

Free Fallin' - Hanna Boqvist
öppen scen

Fly - Matilda Harming
öppen scen

Unaware - Lotta igen!
öppen scen

De 2 sista bilderna har inte lika bra kvalitée som bilderna över eftersom
de är tagna med mobilkamera.. Men detta var iallafall några av dom som kollade! :D
öppen scen


öppen scen

Hope you like it!
Nu ska jag dra in till std! Kram <3

sv:

glad påsk på dig med :D

ah eller hur är det :D

Taack, detsamma!;)

sv;M tack detsamma!! glá pösk :D

Åh tack så mycket:D Du har också en fin blogg, verkligen! gillade dina bilder:D Glad påsk på dig också! ha de så bra!//Emma.

sv: hoppas jag med ;o helt trött på de kalla nu! :D

Sv: Hej! Tack så mycket! :D

Gillar du dom också?! Jag AVGUDAR dom. Ja det skulle jag ha gjort faktiskt. Men det blev ju inställt så :/ Man får hoppas det här året!



Kram

Sv: Samma här! :D

Fredagar! Något du tycker är roligt att titta på?//Emma.

Eve

Du va jätteduktig! <3




Kom ihåg mig?