Tävlingshelg nummer två

Idag var det dags att åka neråt i landet, till kära Skåne. Två timmar senare hamnade vi i Helsingborg, jag, Josefine och Duran. Tåget gick från centralen vid 13.25 och vi var här redan vid 15.20 😃 Gick 30 meter knappt och rusade in på Elit Hotel Marina Plaza, grymmaste hotellet asså! 😍 Vi lade in våra grejer på rummet och jag gick ut och mötte upp min grymma vän Sebbe! Vi promenixade omkring i HB och tjötade, testade deras nyöppnade "Freakin Fries" som är en snabbmatskedja för BARA pommes HAHAHAH 😂 Lärde mig även att pommes heter pära på skånska.. Vi gick i parker indet härliga vädret, satt på trappan och kollade på folk och bara hängde. Så kul att träffa honom igen efter något år ifrån varandra! 





Vädret var verkligen super idag & pommesarna aka stolpepärorna var goda. Mötte upp Duran och Jossan vid sju och vi gick och käkade mat på en supermysig libanesisk restaurang. 👊🏾 Satt och mös hela kvällen och hade supertrevligt! Sedan är ju världen såååå sjukt liten alltså... Jag lyckas på springa på Pierre och Mikael från lilla ynka Stenungsund på restaurangen i HELSINGBORG? Haha alltså hur stor är chansen? 😂 


Imorgon börjar allvaret redan vid 9. Jag har min första tenta i italienskan som jag ska göra här på hotellrummet sedan tänkte jag hinna med en extra frukost innan vi ska åka mot ishallen. Det är alltså tävlingshelg två och vi är redo för kortprogrammet imorgon! Jag startar vid 15.28, trea i första startgrupp medan Jossan är tvåa i fjärde. Ska bli kul ✌🏼️



Kom ihåg mig?