Världshelg

Vilken helg jag fick till, sömnmässigt. Eller jag kanske inte ska säga något innan jag vet när jag vaknar imorgon 🙈 Vaknade iaf vid 6 imorse, lyckades somna om hyfsat snabbt och gick upp vid 11. Fick bli scones till frukost idag också bara för att det var så fruktansvärt gott igår, så scones med smör och marmelad 😍 


Satt med italienskan hela förmiddagen så jag blev klar. Både med kapitlet och läxan som ska in på måndag, skönt att lämna in i god tid så man slipper stressa över det senare. Det är den skillnaden jag mest märkt nu sedan jag gick på gymnasiet att då gjorde jag allt i sista sekund, nu tänker jag faktiskt ett steg längre och försöker göra klart allt innan helgen börjar så att jag när helgen väl kommer kan njuta till fullo och slippa tänka på det! 


Satte mig även och planerade lite inför Thailand. De börjar ju trots allt dra ihop sig, det är ju cirkus 25 dagar tills vi åker, ska bli SÅ kul! Tog mig en långpromenad med Asta idag igen så vi fick oss en bil i bagaget, så härlig luft nu när de är minusgrader och frost! Skönt det ska bli att flyga till varmare breddgrader och njuta som vi gjorde på bilden nedan. 

Vid 18 åkte jag in mot Stenungsund. Närmare sagt ishallen för att träna. Jag hyrde isen idag för att få åka lite då jg missade i fredags pga test och imorgon pga jobb så passade på lite att göra det jag älskar mest. Åkte mellan 19.20-20.15 och bara njöt. 




Spenderade resten av kvällen hos Mich & Kenny. Vi kollade Avatar och började kolla Minioner men det var verkligen den TRÅKIGASTE filmen jag sett. Alla tre höll med. Klockan blev mycket och jag åkte hemåt för att sova. Nu blir det ett avsnitt av GG innan jag signar ut för idag. Natti! 






Kom ihåg mig?