En härlig vecka, fullproppad med skoj

Igår var en ansträngande dag för mig. När jag gick av nattskiftet vid 06.06 åkte vi hem som vanligt. Vid sju när jag kommer hem brukar jag gå & lägga mig direkt men inte idag. Jag satte mig och gjorde klart italienska läxan för att slippa ha den kvar att göra i helgen och för att fördriva tid och hålla mig pigg. Vid 9 åkte jag in timm Stenungsund där jag mötte upp min kollega från Nocco. Vi åkte tillsammans till Borealis och skrev in oss för att dema på deras lunchrestaurang! Jag stod nere på Kracken och hon åkte vidare mot Polyteen. Vi demade under lunch till törstiga industriarbetare mellan 11-13.30 och det var faktiskt över förväntan. Träffade några jag kände, hade härliga människor runt om mig och hade kul. Kände mig inte så trött! Så najs! 😃 



Efter jag jobbat klart åkte jag & hälsade på Michelle en stund. Efter det åkte jag hem och sov en stunds soffan innan jag åkte ner till stan och dansade locking med min andra halva. 


Efter dansen åkte jag hem till pappa. Där somnade jag direkt efter duschen, super snabbt och sov till elva då jag brummade till jobbet och grattade VÄRLDENS BÄSTA NORA på hennes 18 årsdag! 🎉🎉 Jobbet flöt på, det gick lite segt dock men en grym frukost väntade på mig i alla fall. 


Frukosten idag blev gudomlig. Gick upp vid 14 och åt frulle innan träningen. Blev vanilj yoghurt, granola och hallon tillsammans med Jörlanda Bodens bästa vörtbröd 😍😍 


Åkte direkt till isen och fick till ett härligt pass. Första timmen blev lite seg jag var lite trött i kroppen men andra blev mycket bättre! Åkte hem vid 18, duschade, bakade till konståkningstävlingen i helgen, hoppade i min OnePiece och la mig i sängen. Här ska jag ligga fram tills jag ska åka till jobbet. 




Kom ihåg mig?