Avslutad helg

Herreeeesskapare vad trött jag var efter halva långa. Jag har aldrig känt något liknande! Jag sov katastrof dåligt inatt men först kände jag inte av det men sedan när jag väl åkte kom mjölksyran direkt 🙈 Tog mig i alla fall igenom långa vilket jag aldrig trodde skulle hända. Fick bra betalt för senila jag gjorde. Gjorde bra piruetter, jag var mer noggrann, bytte ut lite hopp. Gjorde enkel axel (var planerat), floppade första lutzen men gjorde toeloop efter. Level 3 på kombinationspiruetten och gjorde flip toeloop med någon spontan tvåfotslandning på toeloopen, gjorde en bra salchow salchow och en öggel, hopp i sitt level tre och en flip. Sista lutz blev en enkel med armarna upp för mina ben var helt slut. Programmet var allmänt långsamt men fick endå 24 i tekniska och 26 i komponenter så jag borde vara nöjd. Nästa tävling är i Alingsås vecka 49, tagga! 




Innan åket käkade jag, Nora och Johan (som kom och kollade på tävlingen) så himla fint av honom. Det uppskattade vi SÅ mycket. Bästa vän ❤️ Direkt efter långa lämnade jag Duran vid tågstationen i kbacka, Nora på Centralstationen och åkte direkt till jobbet. 


Nu är det dags för 12 timmars jobb, vara vaken i 24 timmar och sedan sova tills jag vaknar seeeent hoppas jag! Hoppas ni haft en bra helg. Kramar  



Kom ihåg mig?