Välförtjänt hotellfrukost

Har aldrig suttit bättre med hotellfrukost än idag! Helt sinnes vad välförtjänt den frukosten var. Vi kom till himmelriket för en timme efter att vi kämpat oss igenom 6h montering av bil.  Direkt när bandet stannade vid 6.30 flög jag & Sofia iväg! 👍🏽 Vi brummade mot Backa och körde in till Scandic där vi parkerade bilen och gick in. Vi betalade 145kr vilket var liite dyrt men när vi kom upp till frukosten kändes det absolut värt varenda krona! 👑 Det var SÅ gott, vi satt där nästintill en timme, åt gott, tjötade gött & gjorde oss redo för gymmet. Jag åt alla sorters ägg - stekt, röra och kokt tillsammans med skinka av alla dess slag. Salladsmackor och mango yoghurt med müsli och torkad frukt, så gott. Sofia smaskade även på med lite färsk frukt men jag tog en gång till istället 💛



Matkoma och belåtna drog vi oss därifrån och mot bilen. Spände fast säkerhetsbältena och brummade mot STC i rollsbo. Där fick båda håll direkt när vi började värma upp på löpbandet haha men fortsatte sedan med rygg och biceps! 💪🏽 Sofia var grym för att vara första ish gången hon gymmade! Mycket klagomål bara men hon gjorde som jag sa, good work! Vid 9 signade vi ut, trötta som vi var körde jag hem henne sedan raka vägen hem till sängen. 


Matkoman satt i när jag vaknade så jag slängde mig ut på balkongen ett tag & bara njöt av solen. Dör på madrassen somnade jag en stund innan jag gick ut på en härlig vårpromenad med min vovve! 🐶 




Det är verkligen mycket vårtecken ute nu. Jag blir både lycklig och full av energi när jag ser dom! Efter prommen brummade jag in till Ica och mötte upp Michelle, vi planerade att grilla så vi handlade alla tillbehör vi behövde till maten. Innan vi började laga passade vi på att hälsa på Jacqueline och Tom ovh deras lille son Ville! Han var såå liten och så otroligt tyst och söt 👶🏼 Kenny skötte köttet och jag & Michelle hjälptes åt med tillbehören medan Robinson var på i bakgrunden. Maten blev D.E.L.I.C.I.O.U.S! 😍👃🏼 



På tallriken (som kanske inte ser jöttegod ut, men var 😌) så fanns det grillad fläskytterfilé, ugnsrostade morötter, äpple- och baconröra samt feta ost och grillade baguetter med vitlökssmör! 💙 

Den ständiga matkoman denna veckan har blivit tradition, mat är ju så jädrans gott. Kenny & Michelle skulle upp tidigt och spela golf så jag passade på att dra till gymmet vid elva. Var där till stängning och dansade i en av deras gruppträningssalar! Grymt avslut på en fantastisk dag, naturmänniska som jag nu är somnade jag någongång runt 2. 





Kom ihåg mig?