En grym vårdag!

Trots att det inte är den värmen som jag vill ha nu (när det endå är slutet på maj) så hade jag en superdag ute i solen idag tillsammans med mamse och vovven! Jag vaknade av mig själv vid 15, gick upp och åt en supergod brunch bestående av stekt ägg med lite ost och köttfärs uppe på. Det satt fint i magen innan en långpromenad med mamma och hunden. 


Fick även hem mina SUPERSNYGGA klackar (ja ni läste rätt). JAG Elina aka Nike-i-alla-lägen har investerat i ett par svarta as snygga 13,5 cm klackar! Övade på att gå runt i dom en stund och mamma och jag testade lite kläder och klänningar som passade till skorna. 





Frågan är bara.. Kommer jag använda dom? Jodå, men de hoppas jag. Så fort jag känner mig lite bekväm i dom. Just nu är det enbart ovana som visas! Bilder från prommen kommer nu. 







Vi gick enda ner till Bastevik genom skogen där fick Asta bada och vi vila. Efter långpromenaden åkte jag in mot gymmet. Körde bröst och biceps och sedan lite mage med Fanni. Efter det hem för dusch och middag innan jag drog mot jobbet där jag sitter nu. Middagen bestod av kycklingkebab + sallad och dressing. Nu kör vi sista passet sedan slutar jag och tar helg vid 6. 









Kom ihåg mig?