Dans hela dagen lång på andra lång

Grym lördag. Härligast på länge! 😃 Startade dagen med fantastiskt god frukost hemma hos Alice med Sophie då vi firade hennes födelsedag. Alice stekte pannkakor och gjorde smoothie och jag bakade scones som vi käkade tillsammans. 😍 




Efter frukosten åkte jag hem till far min. Lämnade bilen, slängde in mina grejer, sprang till bussen och mötte upp Fanni, Jossan och Sara på spårvagnen. Vi åkte tillsammans ut mot Hammarkullen för att besöka deras karneval och kolla paraden. 





Efter vi stått och kollat i över en timme, genomfrusna drog vi oss tillbaka. Jag hann hälsa på min favvis, hans tjej och deras fantastiska prinsessa till dotter som också kollade karnevalen innan vi tog spårvagnen tillbaka till stan. Där kollade vi lite affärer medan vi hade beslutsångest om vart vi skulle äta, tillslut blev det sallad och sushi vid Slim Food i Nordstan.


Efter maten gick vi yttligare i några affärer innan vi tog spåris bort mot Järntorget. Vi hängde på andra lång de nästkommande timmarna och dansade loss bland hipsters, SB folk och de var full rulle och hög musik överallt. Jag hade SÅ kul! Jag älskar folkfester. Tom solen var på besök ett fåtal stunder. Vid åtta köpte vi var sin falafelrulle som var supergod. Mätta och belåtna kände vi oss klara för kvällen. Jossan åkte hemåt och jag & Fanni promenerade till Nordstan. Där tog vi bussen till pappa och hängde där resten av kvällen. Så nöjd med min lördag! Åh vad jag älskar mina vänner, dom gör mig så glad och sprider sån lycka i mitt liv. 





A-A-A-amaaazing! 



Kom ihåg mig?