Uppladdning

Ja de finns ju många olika typer av uppladdning inför tävling haha. Idag får man anpassa sig ganska mkt då vi bor en bit från ishallen, de är inte riktigt gångavstånd & de tar för lång tid att ta taxi fram och tillbaka innan vi ska vara här igen. Jossan, jag & Fanse promenerade hit på 30 min för att hejja och kolla på både Isabelle och Ida som tävlade idag. Vi gick tyvärr lite fel på vägen som resulterade i att vi missade Isabelle men vi hann PRECIS till Ida! Efter hennes åk köpte jag & Fanni lite lunch, blev kycklingsallad med kurrysås som lite lätt inför tävlingen. Nu har vi hittat en uppvärmningssal där vi slagit oss ner för två timmars vila innan de börjar bli dags att värma upp! Hon kollar  serie & jag ska snart vila ögonen lite. Ska planera så jag har max energi vid 16.45 då vi entrar isen. Det ska bli kul att åka idag. 😃 




Kul att folk värmer upp här & vi ligger o vilar istället. Hahah föredrar vårat alternativ. Jag åker sist idag, så runt 17.35 får ni hålla tummarna. 



Kom ihåg mig?