Lyckligaste flickan på jorden

Jag är så otroligt lycklig & känner mig så fri. Äääntligen var min bil leveransklar och nu är den äntligeeeen min! Wohoooo som jag längtar efter min vita fara, eller som mamse redan kallar den lilla häxan pga regnummret haha! Nu ska de köras ordentligt. Gick upp till Volvo försäljning vid lunch och mötte upp min säljare, han följde mig till bilen, visade lite specialeffekter och tog sedan i hand och lämnade mig och bilen. Körde ner den med ett stoooort leende på läpparna, parkerade och längtade tills vi skulle sluta heeela dagen (mer än vanligt). Vid 15.40 fick jag köra hem, det har aldrig varit så kul innan! Idag mår jag såå bra 😃 
Åkte hem och visade mamse, hon var nyfiken på bilen. Brummade sedan vidare till träningen. Åkte skridskor en timme och körde sedan mig, Jossan & Fanni hem till Fanni för lite bad i deras jaccuzzi. Haft en fantastisk kväll med några utav mina favoriter. Nu kommer jag somna välmående och glad, längtar tills 05.25 imorgon när jag får brumma vidare! 




Godnatt världen! 



Kom ihåg mig?