Fantastisk helg

Jag hade en fantastisk helg på Kungsberget med mina kollegor. Eller rättare sagt VI hade en grym helg tillsammans uppe på Kungsberget. De var helt klart värt alla timmar i bilen för vädret, skidåkningen, umgänget och skrattet. Jag har haft såå kul men är nu sååååå trött i både kropp och knopp! Kom hem vid åtta på kvällen igår & gick till jobbet tidigt imorse, därför blir de efter en intensiv måndag med jobb, konståkning och gym snabbt i säng för att kamma hem så många timmars sömn som möjligt, natti! 😃 








Hade sååå grymt väder på lördagen!




På söndagen var alla (utan jag) för trötta & hade för ont för att åka. Jag tog mig ut själv i backen när liftarna öppnade 9.30 & åkte med headset i öronen till klockan 12! Hade det helt grymt, nysnö, manchester & lagom kallt! Inte lika bra väder men jag klagade inte, ville ta vara på all åkning.





Kom ihåg mig?