Brutal träningsvärk

Hej, aj och hallå vilken träningsvärk jag har i min lendrygg 🙈 Jag kan knappt röra mig.. Jag känner ju direkt i kroppen när jag varit borta fråm gymmet för länge och träningsvärken kommer smygande för minsta lilla. Eller ah kanske inte minsta lilla då jag tog 80kg i marklyft 10 x 3 igår på gymmet. Jag fick för mig att de var det jag och Gabbe körde sist men när jag väl stått där tvärlänge och lastat på alla vikter och klämmorna känner jag att de var RIKTIGT tungt.. Pallar inte ställa mig där och plocka av igen då en supersnygg italiensk-liknande kille står precis bredvid. Så jag bet ihop och körde mina 10 x 3 som jag fick sota för idag. Haha hoppas denna träningsvärk släpper över natten, KAOS! 😂 Idag på konståkningen kändes det ordentligr i lendryggen så fort jag tog ett skär haha men jag pinade mig igenom 2 timmars is och även ett bröst- tricepspass på gymmet. 💪 Väl hemma käkade jag allt jag kunde hitta och kommer förmodligen att somna gott nu. Imorgom blir de upp 4.46 för en ny arbets och träningsdag, tagga! 


Var även sjukt "måndags" fullt på gymmet idag. Som vanligt i början på veckan, vid den tiden då alla slutat jobba. Man får kriga om bänkarna, banden och vikterna haha. Men kul är det med mycket folk, skillnad på t.ex. söndagsmorgonar haha då är de inte en människa där! 😅 



Kom ihåg mig?