Vilodag & uppladdning

Onsdag i all ära men ledighet är inte min grej, det ver jag mycket väl.. Det blir liksom bara dåligt alltihop och jag får inte gjort något vettigt för fem öre. Skafferiet och kylskåpet öppnas allt för många gånger och jag har mindre och mindre krav varje gång. Onsdag för mig är en dag av eftermiddags-ledighet, ingen stress, ätardag - allt. Kan vara ganska skönt ibland men samtidigt så otroligt tråkigt. Alla som känner mig vet att jag som person vääldigt lätt blir rastlös och det tog inte många sekunder efter jag kommit hem då jag inte hade något att göra haha. Jag tänkte fixa lite med banker, aktier och fonder nu under eftermiddagen men fastnade redan vid inloggningen. Får vänta tills mammas pojkvän kommer hit så han kan hjälpa mig lite. Nu får jag väl underhålla mig med någon film eller något. Jag är sugen på att se Gentleman, hoppas den går att ladda ner! Annars har min dag varit SEG, vi fick jobba över och jag är allmänt onsdags-depp! Mer taggad imorgon hoppas jag! 
 
 



Kom ihåg mig?