Tävlingsdag två - långprogram

Vaknade upp bredvid min fantastiska Josefine idag. Klockan var halv tio & båda var utvilade! Vi låg kvar i sängen en stund innan våra magar kurrade allt för mycket, då gjorde vi i ordning frukost. En omelett & massa yoghurt senare bäddade vi i ordning sängen och började med sminket och håret. Snabb som jag är hann jag även blogga innan Jossan blev klar! 😜 



Idag går seniorer damer på vid 15.51 om de inte blir framflyttat yttligare som de blev igår. Jag åker som nummer tre i andra och sista uppvärmningsgruppen och har Mikaela och Cecilia efter mig. Direkt efter är det prisutdelning och sedan hemgång. 


Jag är super laddad inför idag. Det ska bli riktigt kul att åka & jag har äntligen en ny chans att göra revansh från förra tävlingen. Mitt mål igår var att stå dubbel axeln och göra en bra hopp i sitt vilket jag gjorde. Idag är målet att gå på allt och vara så noggrann som möjligt. En medalj hade ju varit kul att komma hem med! 💪 



Kom ihåg mig?