Kortprogram avklarat!

Det gick ju bättre än förväntat och jag hade så roligt, verkligen. Detta var första gången jag kände att jag njöt av att vara på isen och verkligen hade roligt när jag åkte. Jag verkligen älskar denna sporten och jag är så glad att jag hittat tillbaka till det. Uppvärmningen gick bra, då stod jag alla hopp och min hopp i sitt var okej om man jämför med igår på träningen då den var kaos haha. Sedan åkte jag som nummer två så jag kunde gå av, dricka lite och andas lite innan det var min tur. Lite nerver fanns men det var mer att jag verkligen ville prestera inte att jag var nervös för att misslyckas. Denna tävlingen har jag verkligen inga förväntningar eftersom jag varit borta i tre veckor. Jag åkte direkt efter Jossan som gjorde ett kanon åk, hon var inte riktigt nöjd men det tycker jag hon borde. Vi får lägga i en extra växel imorgon! Jag åkte i princip felfritt, förutom att jag ramlade på min dubbel axel. Den var lite knas igår men jag stod en på uppvärmningen i alla fall. Jag kände i programmet att jag tvekade lite på den och inte gick på den till 100% då får jag ju skylla mig själv att jag inte stod den. Ska ge järnet imorgon för även i långprogrammet har jag dubbel axel som första hopp. Jag såg nu att resultaten har kommit upp. Vi fick nämligen inga poäng efter åken eftersom det var något som strulade med datorerna. Hade tydligen varit så i några timmar men det är förmodligen på grund utav att det näst intill är orkan ute. Jag ligger för närvarande på en andra plats och fick 31 poäng, 0,53 poäng från 1an. Jag är faktiskt riktigt nöjd för dessa poängen hade jag verkligen inte räknat med. Jag är väldigt glad över dagens prestation och längtar redan till vad morgondagen har att erbjuda. Det skall bli kul att se vad mitt nya långprogram är värt och vad domarna tycker om det. 
 
Vi tävlar runt 15.30 imorgon, så jag räknar med att åka till Uddeballa runt 13.30 för att ha god tid på mig att förbereda. Nästa inlägg ska jag försöka publicera dagens kortprogram så de som bett mig lägga upp skall få se! Ha en super lördagskväll, kramar! :D 
 
 
 
 
 
Slänger även upp en gorgeous bild på mig och min favorit som inte ville vara med på snap men inte hade något val MOHAHAHHA! ;) Lycka till imorgon Sandrää om jag inte hinner dit och titta på dej! ♥



Kom ihåg mig?