En bra dag i huvudstaden

Idag har det varit en bra dag i huvudstaden. En härlig, ledig, solig men ack så kall dag. Vi kom fram till hotellet vid 12, checkade in och gjorde oss hemmastadda på rummen. Gick sedan ut och käkade lunch på Jensens. För mig bleb det fitnesskyckling med jensens favoritsås. Så gott!! 😍 Efter det kollade vi runt i affärer, både i och utanför gallerian. Vi kollade även Victoria Secret & NK. 👍 




Gick tillbaka till hotellet, bytte om & åkte tunnelbana mot Globen. Var framme i Globen 17.15, träffade mina fantastiska konståkningsvänner som vissa jag inte träffat på över två år. Det var så kul att se alla igen. Träffade även Michelle en stund innan hon skulle åka hem mot Göteborg. Började kolla herrarnas friåkning, vid 20 över passade jag Mp's monter i en timme medan Madde körde Michelle till tåget. Fick sällskap av Jennifer och Siccan innan Madde en timme senare kom tillbaka. Satte mig bredvid Nicky o co och kollade klart alla 23 grymma herrar! Att jag inte dog när Fernandez åkte, alltså vilken man! 😍 Spanjorer kan det här. Kollade medaljcermonin & tog sedan tunnelbanan tillbaka till centrum där vi bor. Vi stannade en snabbis på donken då jag fick köpt mig en kycklingsallad. Hade inte ätit sedan kl 13, så var ganska hungrig. Sedan gick vi in på 7eleven och köpte tandkräm och choklad som vi nu käkat upp innan sängdags. Både jag & Sandra är tvärtaggade för hotellfrukosten imorgon. Ska bli så otroligt gott, lite ångest efter chokladen bara hahaha! 😂 









Nu ska bara Modo - Örebro matchen sluta så vi kan sova. Imorgon väntas damernas långa, middag & utgång på det. 👌 Känner på mig att de kommer bli grymt.




Kom ihåg mig?