Sista jobbdagen för denna veckan

Ja ni läste rätt i rubriken, nu tar jag och resten av volvos montörer helg. En välförtjänt helg efter mycket kneg och många byggda bilar! Ska bli så skönt med långledighet så man kan vila upp sig ordentligt tills på måndag. Jag har haft en riktigt bra dag trots att jag vaknade väldigt trött imorse! Jobbet flöt på normalsnabbt, alla var lite extra glada eftersom det varit fredag hela dagen för oss. Vi slutade 14.36 & jag hade bestämt att åka upp och kolla bil på Volvo försäljningen så min snälla kollega Arben körde och följde med mig dit för att kolla upp detta med leasing. Ut från den försäljningen gick jag 30 minuter senare ut med påskrivna lappar om bil. Jag har alltså gått och blivit med bil, en v40 d3 momentum (ice white) som kommer till mig om cirkus 3-4 veckor! Jag är såååå lycklig, äntligen får jag min efterlängtade volvo! 😃 Arben körde mig till Hjalmar där jag hoppade på bussen mot Kungälv, gick från motet till Ica & väntade på Johan som skulle sluta jobbet innan vi skulle gymma tillsammans. Han hämtade mig strax efter fyra & vi åkte direkt mot gymmet och körde ett rygg- och biceps/mage pass! Riktigt härligt, min favorit är de där helt klart 💪 

Vid klockan sex, en och en halv timmes gymmande senare, drog vi oss från Friskis och vidare (tillbaka) till ica. Där köpte vi Pica Deli (som jag förövrigt tycker är världens smartaste idé) där vi köpte mat. Åkte hem till Johan och käkade framför Super hero 6 som VERKLIGEN är en sevärd film, den var såå bra! 👏  Sedan körde han mig till bussen som jag tog hem, mamse hämtade upp mig i Stora Höga och jag var hemma runt 21.20. Skypade med min bästis i Tyskland en stund nu innan läggdags. Denna dagen kunde verkligen inte blivit bättre! Sov gott. 





Kom ihåg mig?