Det jag lever för & det jag älskar

Jag hade min livs träning idag, nästan. I alla fall den absolut bästa på väääldigt länge. Okej jag erkänner att jag sagt det flera gånger de senaste att träningen gått bra men idag var jag så otroligt lycklig när jag gick av, kan knappt beskriva med ord. Bara konståkare förstår den känslan när allt bara sitter, när man står de där extra jobbiga hoppen & kroppen känns lätt och hjärnan är fullt med, helt och hållet. Jag stod massa trippeö salchow idag, två med toeloop efter och en tre hopps kombination med salchow och toeloop. Den känslan var helt magisk! Sedan stod jag tre dubbel axel i rad med musiken i korta, samt en trippel salchow med kortprogramsmusiken. Jag hoppade som en gud idag & jag ville knappt gå av isen. Jag lever för dessa träningar. Alla fall, alla dåliga träningar, alla sura miner är så värt när man får till en träning som denna idag. Jag vet verkligen att jag brinner för min sport, att jag lever för min sport och att jag är tom utan den. Känslan att vara på isen och åka är det absolut bästa som finns. Jag hoppas verkligen att varenda människa har något dom verkligen brinner för och älskar av hela sitt hjärta! 




Bilderna visar lite hur jag kände efter träningen! Speciellt bilden ovan, alltså 😍
Efter isen åkte jag direkt ner till gymmet. Gick 25 minuter på curven och körde ett axlar- och tricepspass! Det gick bra & jag var pigg efter all extra energi från isen. Vid 20 köpte jag lite mat på ica, åkte hem och duschade, åt mat och kollade första avsnittet av "How to get away with murder" som faktiskt är RIKTIGT bra. 😃 Ska bli kul att följa en ny serie! Tack för tipset Alice, första avsnittet var verkligen lockande.  




Nu ska jag sova för att orka med veckans jobbigaste dag imorgon, godnatt! 😘



Kom ihåg mig?