Lägenheten för mig själv

Lever loppan hemma hos pappa just nu. Så skönt att jag haft lägenheten för mig själv hela eftermiddagen! Jobbade övertid idag, vilket innebär att vi slutade 15.36 istället för 14.36, men extra komp är skönt för kommande semestrar! 😃 Blev upphämtad av Jonas efter jobbet, åkte med han till Ringön för att släppa honom i garaget där vi sedan bytte plats och jag tog bilen i några timmar. Åkte till Snuslagret & köpte celsius, förbi hemma hos pappa för att byta om till träningskläder och sedan promenera bort till Lindholmen Sience Park för att möta upp min vän Oscar. 😚 Tog en gratisvecka på Fysiken här och körde lite rygg & bröst innan jag blev tillfrågad att testa på ett Power Cage-pass. Oscar var tvungen att dra hem med sista bussen men jag stannade för de 45 minuter långa cirkeltränings-passet tillsammans med 8 stycken andra. Det var faktiskt kul dock inte så svettigt som jag trodde men de var förmodligen mitt egna fel hehe som förmodligen inte tog i tillräckligt. De blir ju så jobbigt som man gör det. 

Efter gymmet stretchade jag lite. Tog mig sedan en joggingtur till Ica, köpte lite mat från Pica Deli & gick hemmåt. Väl hemma sprang jag runt och gjorde de mesta, lyssnade på musik och bara njöt av egentid. Vid halv 8 tog jag bilen och hämtade Jonas, sedan slog jag mig ner i soffan framför något Ninja program från Uddevalla haha. Nu är klockan i alla fall läggdags & jag ska ta vara på min extra timmes sömn imorgon bitti. Snart fredag, tagga! 😘 Natti 





Kom ihåg mig?