Gym med superpojke

Godmorgon vänner, hoppas ni överlevde gårdagens fettisdag & att någon bjöd er på en fluffig semla! Själv åt jag ingen då jag har full fokus på kosten nu 7 veckor framöver, inför min första internetionella konståkningstävling i Danmark. Igår var absolut ingen bloggdag, de hände varken något speciellt på jobbet, vägen dit eller hem, på träningen eller på kvällen. Jag var väldigt kall och trött hela dagen för vi hade en ganska tuff arbetsdag. Alla kollegor lär vara hur trötta som helst idag, inklusive jag själv. Vi byggde nämligen varannan bil xc90 istället för (vanliga fall) 10 eller 25 bilar emellan så det var otroligt mycket att göra & framförallt stressigt men vi klarade det super. När jag väl kom hem var jag SÅ kall så jag stannade fantiskt hemma en timme extra innan jag åkte till isen. Tränade bara 6-7 & gick sedan en låångpromenad med min fantastiska vän Fanni. Hem, slog mig ner framför "A walk to remember" 😍 Alltså VILKEN film!! Rekomenderar. 


Fick en fråga av Sophie idag som jag kan svara på här. Jag känner att den är aktuell eftersom jag nämner det i princip alla inlägg. Haha den kända "curven" är ett slags löpband som finns på stc som man går igång själv, som inte heller är helt rakt utan lite böjd i en båge liknande en banan. 👍 Rekomenderar att testa helt klart! 


Idag efter jobbet åker jag direkt till Kungälv. Jag ska möta upp Johan & gymma bröst-triceps med honom! Vi ska sedan laga lite mat tillsammans med både han & Patrik och sedan kolla något avsnitt av How to get away murder. Jag serfram  emot min eftermiddag! 




Kom ihåg mig?