Fantastisk morgon

Kunde inte tänkt mig en bättre morgon än vad jag fick idag. Vaknade bredvid eller ah under min prinsessa, hyfsat utvilad & pigg! Gick upp direkt, tog på mig, packade väskan och satte mig i bilen & började åka mot Stenungsbaden. Jag mötte upp Patrik & Johan och gick sedan in och käkade frukostbuffé tillsammans - det var sååå gott! Vi avnjöt en otroligt god frukost och satt där i över en och en halv timme. 

Mätt & belåten fortsatte jag vidare mot gymmet. Trots att jag kände mig helt seg i kroppen fick jag till några kilometer på curven innan jag handlade och åkte vidare hem. Väl hemma packade jag upp varorna och dammsög hela huset! Satte mig framför Gift vid första ögonblicket och väntade på stt möta upp Michelle i Stenungsund för att åka vidare mot Rönnäng för att kolla sista derbyt för säsongen! 

Nu kom vi precis fram till ishallen, ska kolla matchen nu. Sedan hem för lite träning (om jag hinner) annars får det bli en sväng till på gymmet. 



Kom ihåg mig?