En fantastisk helg

Gårdagen blev riktigt lyckad, jag hade jätteroligt! Jag & Fanni tog bussen in mot stan vid 16, hoppade av vid min far och gjorde oss i ordning. Käkade lite snabbt, jag öppnade min present och vi tog bilen vidare mot Ringön. Där hämtade vi upp min bror som sedan körde oss för att hämta upp Sophie och sedan vidare mot Redsbergsplatsen och hem till Alice. Där väntade hon & superpojkarna, vi förförfestade med sällskapsspel och gott snack. Vid 19.15 tog vi bussen mot Avenyn och kom fram till HR vid 19.40. Vi käkade på Hard Rock & drog sedan med mina trogna anhängare vidare mot Valand. Jag, Fanni, Janne, Jakko, Amelia, Oscar och Simon dansade hela kvällen & hade huuur kul som helst! 😃 Kom i säng vid halv 3 och somnade tätt inpå. 



Jag körde på glitter igen, jag älskar glitter.. OCH svart 😍 


Väl på HR käkade jag en super god och suuuper stor kycklingsallad med ranch-dressing. Såå gott! Några shots och drinkar senare var vi redo för Valand. 


Imorse vaknade jag tidigt av att Papse och hans brud bar ut resväskorna. De är påväg mot Panama för semester och jag sov inte tillräckligt djupt för att inte vakna. Jag somnade snabbt om & vaknade till alarmet vid kl 8. Jag gick upp, tog på mig kläderna och promenerade bort mot Radisson Blu på Lindholmen och mötte upp min kära vän Johan. Vi avnjöt en välförtjänt hotellfrukost och hade det super trevligt. 




Mätt och belåten gick jag tillbaka hem & väntade på Jonas. Han och hans tjej skulle hämta upp mig och köra mig hem till Ucklum. Jag mötte upp mamse i Stenungsund, där handlade vi tillsammans och åkte sedan hem och röjde på vinden. Tog fram gamla leksaker och dockor som jag fick röja bland, alltså silka minnen! Hela min uppväxt och jag hittade min favoritdocka Mamma Mia! 



Det fina vädret & den underbara solen fick mig och Sara till att gå en promenad. Vi tog med oss hundarna ut och gick en lång promenad på över en timme. Så himla härligt. 



Väl tillbaka hemma började jag fila på mitt kostschema. Det skall jag börja följa imorgon, strikt i 12 veckor. Enda tills 1a maj då jag ska ha de resultat jag strävar efter. Starkt självdiciplin och bra motivation och inspiration krävs så löser jag det. Vid 18 började jag hjälpa mamma med maten samtidigt som jag fixade veckans matlådor till jobbet & bakade ett kolhydratsfritt bröd. Vid 18.30 laddade jag upp med en Celsius & brummade iväg mot ishallen. Körde ett mördarpass på två timmar på isen, idag gick det GRYMT! 💃 Stod min trippel salchow perfekt igen & körde korta tre gånger igenom med vårt nya träningssätt, as bra! 




Jag har verkligen haft en superhelg. Nu laddar jag upp för en supervecka fylld av jobb & träning. Kramar! 



Kom ihåg mig?