Alla hjärtans dag

Började dagen med att prismärka klart mamses nya tyger. Efter det promenerade jag 35 minuter på curven med mina nya crossfit-strumpor. De förgyllde sin uppgift super bra och det var skönt med lite kompression för vaderna just när man promenerar! Väldigt mycket svettigare en stund senare körde jag lite mage innan jag duschade och satte mig bastun en stund - SÅ SKÖNT! Att jag inte tänkt på det innan att utnyttja gymmets bastu! 😫 Handlade lite på Willys innan jag begav mig hem till Fanni för att fira alla hjärtans dag med henne och Josefine. 




Käkade en ordentlig frukost hos Fanse medan vi väntade på
Jossan. Det blev stekt ägg med tacoköttfärs och bönor, riktigt gott. När Jossan väl kom kollade vi två avsnitt av "Gift vid första ögonkastet" innan vi bakade scones och åt som mellanmål.






Efter sconsen kollade vi något avsnitt till och bara mös. Vi planerade vad vi skulle käka till middag eftersom (allt handlar om mat i alla lägen) haha. Vi kom fram till kyckling i ugn med rotfrukter och grekisk inspirerad sallad. Vi åkte ner till Tempo och handlade och började laga maten runt sju. Tidsoptimister som vi är höll vi även på att missa bion hahaha. Men vi hann precis i tid efter god mat, matkoma och stress. 





Bion började 20.30, varför vara där tidigare? Vi kom nog 20.29 och fick endå vänta lite. Filmen var faktiskt väldigt bra, jag har bara hört dåliga saker om den så jag tycker endå att den var sevärd. Den var kanske lite seg i slutet då de inte hände så mycket men över lag var den bra. 


Haft en grym dag med två av mina favoriter! Ett perfekt sätt stt spendera alla hjärtans dag helt klart 😃 Hoppas ni haft en bra dag ni med. 



Kom ihåg mig?