En vårkväll i april!!

Min dag blev fantastisk, mycket tack vare solen & även mitt sällskap! Efter jobbet åkte jag in till stan, parkerade i Nordstan & satte mig i brunns med en Nocco i handen, ansiktet i solen och bara njöt! 😃 Detta var i väntan på att jag skulle åka till min brors garage för att byta däck på bilen.



 Bättre sent än aldrig, bättre en dag försent än inte alls haha. Fick gjort det på cirkus 20 minuter och då brummade jag vidare mot Redbergsplatsen och hem till min kära vän Alice. Vi käkade middag tillsammans & gick sedan ut på en timmes långpromenad med ett stopp där vi käkade glass från Lejonet & Björnen! Så otroligt gott, nu har vi gjort det två gånger samma tidpunkt på året med så jag tycker de klassas som tradition! 




Solen gick ner långsamt och vi njöt av att det är ljust så länge. Vi hittde många vårtecken och hade det supertrevligt! 







Kom ihåg mig?