What would I do without workouts

Ja, dagarna går så fort att man knappt hinner med! Min måndag, tisdag & onsdag bestod av först jobb, sedan konståkning och har även gratiskort på Stc denna veckan så har gymmade med Michelle i måndags, en snabbis själv i tisdags och med Tobias idag. Efter det har det varir Idoltittande och Thailands planerande med Gabbz! 

Snart är det återigen helg, ska bli så sjukt skönt. Har inte någon speciell plan för denna helgen utan ska bara ta den som den kommer. Går rykten om att vädret kommer vara på vår sida med så ska passa på att sola det sista nu, känner mig så otroligt blek nu haha! Hoppas ni haft en fantastisk början av veckan. Kan ju säga att både gymmet och konståkningen flyter på som jag vill, vilket innebär en lycklig Elina! :-) Dock har jag dratt på mig en förkylning men den är påväg över nu, hoppas jag! 


Don't wish for it, work for it! 



Kom ihåg mig?