Vänner är det viktigaste i livet

Idag när jag kom hem fråm träningen berättade mamse att jag fått brev. Jag verkligen ÄLSKAR att få brev. Det är så otroligt kul att veta att någon lagt ner tid och energi på att skriva fina ord på ett papper! Istället för att idag få allting elektroniskt så är ett brev värt SÅ mycket mer. Alice du har knappt varit borta en vecka men jag saknar dig redan. Jag behöver en adress så jag kan svara lika personligt på ditt brev. Du är saknad och bäst, älskade vän! 💕

Idag tog jag till och med tillfället i akt och städade rummet. Plockade även ner tvätten & bäddade om sängen innan Gabbs kom hit, planerade Thailand och kollade på PH. Träningen med de nya skrillorna gick grymt idag, så härligt med nya. De behövdes verkligen! 

Imorgon kör jag själv till jobbet & jag hoppas jag håller mig vaken hela vägen då jag inte kan sova nu eftersom jag själv måste köra 🙈 Men de ska nog gå. På eftermiddagen ska jag hälsa på hos Arben för att äntligen få träffa han & Stiflers Isabella. Sedan ska jag till Snuslagret och fylla på mitt Celsiusöager och sedan hem till kära
Stenan! 😃

Babe <3 <3 <3 <3
Min adress hittar du vid sidan på min blogg. Annars har du den här också ^^
Alice Andrews
Cité universitaire de Chapou
1, Rue Saunière - Chambre 3228
31000 Toulouse, cedex 7
France

Miss you babe <3 <3 All my love

Svar: Gryyymt 👍👍👍👍 Tack aå himla mycket för brevet 😍😍 så himla fint! Älsksr dig så mkt och saknar dig till tusen!!!!
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?