Tummen upp för traditioner

Alltså traditioner är så bra, så otroligt bra! Jag älskar traditioner. Vissa tycker det blir enformigt och blir segt i längden, men jag tycker det är så otroligt mysigt. Vi i konståkningen har gjort det till en ny tradition, nu när höstmörkret börjar dra sig in och alla mysiga tv-program börjar. Att vi träffas varje torsdag efter konståkningsträningen, äter tillsammans och kollar på "Hela Sverige bakar", varje vecka är vi hos olika personer. Första veckan var vi på Harrys och åt och körde quiz, förra torsdagen hade vi pastakväll hemma hos Fanni och denna veckan var vi hos Michelle. Nästa vecka är de min eller Jannes tur, då får vi se vad vi hittar på. Det jag ville få sagt i alla fall att man verkligen behöver lyxa till vardagen lite, allt blir så mycket roligare och veckan går mycket snabbare. Det är kvalitetstid, för man hinner inte träffas så ofta när vardagen är fullproppad med grejer, att då ha en dag i veckan, som i detta fall torsdagar är ju hel grymt! Dom är ju så fantastiska med mitt gäng. <3 Igår gick dagen på jobbet ganska segt, vi hade mycket stopp och alla längtade till fredagen. Mycket bilar på vägen hem, trots att jag kom hem 16.52 lyckades jag åka in, byta om och stå på isen FÄRDIG 17.06, de kallar jag snabbt! (Y) Jag hann med en timmes träning, vi hoppade igenom alla hopp & min dubbel axel blev faktiskt riktigt bra. Ja har tappat den lite nu de senaste veckorna men den är påväg tillbaka, det känner jag. Har den på en fot i alla fall, det är de viktigaste för mig! 👍 Fick i alla fall bestämt en tid för nya skridskor-utprovning idag med Michelle, så efter jobbet (vår träning är inställd pga dubbelbokning av isen) ska jag åka in & köpa nya skridskor - ÄÄNTLIGEN! Efter det åkte jag och Fanni till Ica, köpte lite gottisar och satte oss ute i solen och bara snackade, kvalitetstid till tusen! Efter det åkte vi ner till Michelle, dukade fram salladsmackor och inväntade Janne som kom lagom till hela Sverige bakar :-) Vid 22.15 åkte jag hem och somnade direkt. Sov heeeela vägen i bilen imorse, måste ju vara den mest osociala i denna värld, haha stackars gubben jag samåker med! 




Gårdagens skörd! 😍





Kom ihåg mig?