Nedrans förkylning

Det bästa botemedlet för min förkylning var nog INTE att spendera 5 timmar i ishallen... Hehe men så kan de gå! Var hemma i god tid (i jämförelse med alla andra dagar) igår, så passade på att ta mig tid att käka lite innan träningen. Åkte in och var där cirkus 10 i fem! Slapp stresssa vilket var otroligt skönt, önskar varje dag var så. Träningen gick super, min lutz och min flip krånglar inte alls lika mycket nu och det är en sådan lättnad. Innan floppade jag typ 9 av 10, inte för att jag vet varför men de kändes konstigt. Nu står jag istället 9 av 10 vilket gör mig lyyycklig! Nu är de bara axeln som saknas i mitt liv innan jag är fullbordad igen haha, hoppas den kommer tillbaka snart! :-) Efter isen åkte jag och Fanse ner till stationshuset, tidsoptimist som hon är och fixar allt i sista sekund fick hon åka ner PRECIS innan stängning (eller till och med efter stängning) och hämta dom. Sedan till Kicks för att köpa lite smink inför tävlingen hon & Jossan redan är påväg till! Hahaha snacka om att göra allt i SISTA sekund. Åkte och plockade upp Michelle och åkte sedan tillbaka till ishallen för att kolla Stingers första match för säsongen mot Hovås. Det var kul att se tröts att de var kallt och "bara" en träningsmatch! 



Sista bilden är några år sedan men vi ser helt klart fräschare ut där! Jag saknar mitt gamla lag 💜



Kom ihåg mig?