När man saknar något

Jag är så glad att jag alltid är i högsta hugg med kameran. Med ett klick har jag fångat så många minnesvärda ögonblick, så många minnen och sådana härliga känslor! När jag saknar Italien och allt sommaren 2013 bjöd på är det lätt att bläddra tillbaka i kameraalbumet och bara njuta, eller öppna garderoben där alla uniformer ligger, läsa på tröjan teamet kladdade på och bara njuta. Det var topp 3 bästa sommrarna i mitt liv, jag längtar verkligen tillbaka och ska HELT KLART, utan tvekan göra en till säsong i mitt liv! 












Det går inte att beskriva hur mycket jag lärde mig denna sommaren. Hur kul jag hade, hur många nya vänner jag fick. Som jag vet kommer vara mina vänner för resten utav livet. Dagar fulla av aktiviteter, inte vila en sekund. Göra allt man tycker om utonhus i solen. Dagarna bjöd på sol, bus, dans, sång, bad, glass, leenden, skratt & allt jag tycker om! Jag saknar det så, så mycket att jag förmodligen åker tillbaka nästa år. 


Lycklig till tusen! 



Kom ihåg mig?