Full rulle jag älskar frulle

Ja, här är de lite segt med uppdatering men det är för att jag surfat slut min datamängd på mobilen, IGEN. Haha sämsta abbonemanget när de tar slut den 10e varje månad... :-( Menmen.. Får lära mig använda de mindre! Igår var en bra dag, jobbet gick fort och jag hann i tid till träningen. Stod min 2a på en fot men lyckades ramla hela tiden endå.. Aja den kommer tillbaka nu, sakta men säkert och efter 4 miljoner nya blåmärken på rumpan. Isen är ju hårdare än man tänker sig. Efter isen igår åkte jag till superpojkarna i Kungälv. Där spenderade jag en kväll i världsklass tillsammns med dom, Alice och Sophie. Det var Alices sista kväll i Sverige innan hon (imorse) återigen lämnade oss för de fantastiska landet FRANKRIKE. Åh jag kommer sakna henne sååå mycket, denna gången är de inte 8 veckor, utan 5 månader! Vi åt mat, fruktsallad och spelade charader! Kvällen bjöd på många skratt och jag hade det hur trevligt och mysigt som helst. Dock skulle jag upp och jobba dagen efter (idag) så fick åka hem runt 22! 



Vaknade imorse helt okej pigg. Åkte till jobbet, hade lärling hela dagen så behövde inte jobba så mycket. Väl hemma var jag ledig. Jag spenderade de två första timmarna med att äta, äta, äta och äta! Haha så blir det när man inte sysselsätter sig med något vettigt! Efter massa mat kom Fanse hit, vi skulle åka cross men hur mycket vi än försökte, hur vi än gjorde så ville inte bajs-crossen starta. De blev istället gräsklippar-race med crosshjälmarna på. För mycket mygg ledde till att vi gick in och satte oss och mös och pratade massa skit! :) En välbehövlig ledig dag. Hoppas ni också haft en grym onsdag. 




Just de ja, jag stod på händerna lite med. 





Kom ihåg mig?