Det var det jag hade att komma med

Dagen började med att någon idiot till människa snodde min Celsius på jobbet... Som tur var hade jag med två stycken idag då jag dricker en på morgonen till frukost och en på vägen hem precis innan träningen eftersom jag inte har tid att äta innan träningen. För att jag överhuvudtaget ska orka så är celsiusen i detta fallet min räddning. Därför var jag sjukt irriterad, besviken och på dåligt humör i morse. Men mins fantastiska arbetskompisar gjorde mig snabbt på gott humör igen. Dagen på jobbet var riktigt rolig idag. Jag och Tobbe har våra dagar och idag var en sådan dag vi verkligen fnissade åt allt, fantasin hade inget stopp och vi tänjde riktigt ordentligt på gränserna. Vi skrattade minst 4 timmar sammanlagt haha. Grym dag! Fantastiska söta goa, snälla och rara Tobbe överraskade mig på sista rasten med en Alibi dricka (för att han tyckte synd om mig när någon tagit min celsius). VAR INTE DET HUR GULLIGT SOM HELST?! Åh jag blev så glad, vilken kille! :-) 
 
Stress ut ur fabriken och stress hem. Grymt jädra väder, helt sjukt att det är sista september, 14 grader och strålande sol - kan de bli bättre? Knappt asså, för att vara sen höst är det helt grymt väder. Hann i bra tid (en minut tidigare än vanligt) till träningen. Var på 5 över idag. Vi hoppade öggel och salchow första timmen, det gick okej för att dela isen med skridskoskolan. Andra timmen gick bättre, dels för att a-laget började komma, vi hoppade resten utav hoppen & att jag stod min dubbel axel med toeloop i kombination! ALLTSÅ DENNA LYCKA! Man vill bara hoppa axel efter axel när de känns såå bra! :-) En grym träning senare, lite dessertmästarna, jagad av hundar och paradise hotel senare välkomnar jag glatt en oktober månad. Det kommer bli skoj! 






Kom ihåg mig?