Saturday feeever, all in tonight

Alltså jag leeeever för lördagsmorgonar! 💃😚😚💜 Det är något av de bästa jag vet - att vakna, kolla på klockan och se att den visar efter klockan 12 efter en låång och jobbig arbets- & träningsvecka. Man känner sig direkt fit for fight att möta en grym helg och en förmodligen tuffare vecka! Idag känner jag mig piggare i både kroppen och hjärnan vilket ledde till att jag gick ut på en 1 kilometers pw och en 4 kilometers springrunda med både pulsmätaren och run keepern. Kroppen svarade helt över förväntan på springturen och trots regnet var jag glad och stolt över min prestation. Jag har en mental spärr när de gäller detta med att springa. Jag går hellre låååånga promenader, men nu har jag faktiskt bestämt mig att träna upp min kondis till max. Både för konståkningen och för gmu:n jag ska göra till våren! 💪🏃 



Jag måste även tillägga att jag älskar hösten. Just denna tiden och detta året för att det redan är 11e oktober, fortfarande ingen snö och inte särskillt kallt. Att de fortfarande kan vara 14-15 grader och sol, helt fantastiskt! You go Sverige ☀️ Jag fascineras även av höstens alla fina färger, nu när alla löv skiftar färg 👌 Så. himla. fint

Idag fyller även min fantastiska storebror år! Tiden går fort och han fyller redan 22, helt sjukt. Han drog iväg till sin flickvän och firade idag så jag & papse firar honom tillsammans med hans bästa vän imorgon eftermiddag hemma hos dom i stan. Jag är så glad att jag har min bror, han är den som gjort mig till den jag är idag, hjälpt mig igenom svåra tider och alltid funnits där. Killen som står mig närmast hjärtat. Mitt eget kött & blod, min bror! 

Om några timmar blir det förbrredelser för dagens utgång. Ikväll är det Harrys 18 och jag är taggad till tusen. Längesedan jag var där & även längesedan jag lyckades ta mig hela vägen dit HAHAHA 😂 Idag ska jag ut med Janne, jakko, sara och några till och det ska verkligen bli superkul. Det roligaste med Harrys är att man träffar många från Stenungsund man inte träffat på länge. Speciellt många från gymnasiet som man inte riktigt vet håller hus längre. De kommer hit där vi förfestar sedan får vi se hur resten av kvällen blir, taggad! 




Kom ihåg mig?