Så otroligt lycklig

Alltså denna helg var grym med stort G! Igår blev succé, först förferre hos Kenny tillsammans med Janne, Jacob, Niclas, Emil och Sara. Vi spelade "tre snabba svar" & körde charader med alla ord från "med andra ord" :-) Så himla roligt, trots att mitt lag förlorade med en poäng, kaos! Tar igen det nästa gång :-) Vi drog till Harrys vid 11 någongång och stannade där hela kvällen. Träffade massvis med sköna människor som jag inte träffat på länge. Avslutade kvällen hos Janne tillsammans med mina sköna vänner! 








Vaknade imorse vid 10 och käkade frukost sedan körde jag Emil och Niclas till Korvan och sedan drog jag in till stan. Kollade efter vinterjacka på MQ, Hälsade på Arbitchi, hans tjej & hans lille Isabella innan jag åkte vidare hem till far min. Satte mig ute i solen en stund, tog mig en promenad i de fina höstvädret & lyssnade på musik! 🍃🍂 När papse kom hem pratade vi en stund, förberede maten och sedan kom Jonas, Richard & Lars så firade vi Jonas 22årsdag med hamburgegrillning! Vid sex åkte jag tillbaka till Stenan för två timmars konståkning (som idag blev 1,5 pga mina sega ben som är fulla av träningsvärken från min löprunda igår). Isen gick helt okej, hoppade några trippel lutz, det var ett tag sedan, gjorde några bra trippel salchow och var sedan för trött för att göra någon bra dubbel axel hehe, tar den imorgon hoppas jag. Alltså min helg har varit SÅ. HIMLA. BRA! Jag hade verkligen en helt perfekt utgång med mina favoriter, kunde knte blivit bättre! 🎉 Hoppas ni haft en bra helg, nu signar jag ut & taggar en TRE DAGARS arbetsvecka, jihooo livet som lycklig! 










Kom ihåg mig?