Höstrusk och blask

Åh så skönt att vakna kl 13, dock pga mitt alarm. :-( Hade ju varit skönare att vakna av mig själv men det känns som det aldrig skulle hända idag så lika bra. Inte så kul att sova bort hela dagen men nu när vädret endå är kasst, alla mina kompisar jobbar så kändes det lika bra att sova ut. Både fredag och lördag är fyllda av altiviteter så bäst att passa på att sova när man väl kan. Gick upp, tog på mig min nyinköpta höst-mys-tröja från hm, satte på hög musik & damsög hela huset. Åt frukost och tog en promme med hunden, blev en kortis på 2 kilometer eftersom vädret var sämst & jag ska in till ishallen nu vid 16. 






Nu är jag påväg till ishallen för två timmars träning. Efter det blir det pannkakstorsdag hos Michelle framför Hela sverige bakar 👌 En härlig torsdag med andra ord. 



Kom ihåg mig?