Full frulle kanelbulle

Ja tjenare vad tiden går fort & vad lätt det är att somna på kvällen innan man hinner blogga -.- Jag ska försöka bättra mig men när man väl lägger huvudet på kudden är de i pincip kört, i alla fall för min del. ;-) I månsags efter träningen gick jag ner till Nösnäs och körde ett gött ryggpass med Isish, sedan vidare till Michelle en stund innan Gabs hämtade mig där. Väl hemma hos Gabbe för-kollade vi PH och sedan kollade vi lite olika hotell för de två första dagarna vi skall bo i Phuket. Sjukt svårt att välja när de finns så många bra! Vi kom inte fram till något haha så vi får försöka igen i helgen haha kaos! Mamses kille hämtade mig vid 23, för mamse hade snott bilen. Somnade direkt när jag kom hem, trött som jag var!  

Igår gick dagen på jobbet SÅ. SEGT! Alltså kaos på sådana dagar när alla går och kollar på klockan varje minut och bara vill hem, innan man ens kommit in haha. Tiden går så mycket långsamare när man hela tiden kollar klockan. De enda som får dagen att gå är att undvika kolla klockan och prata med arbetskollegorna. Igår var de även kaos med kvaliten, saker gick sönder och montörer som kaosade och gjorde fel haha för typ första gången var jag inte en av dom haha! 😃 Gick och träffade en jobbarkompis Johan i skiftbytet medan jag väntqde på samåkaren. Hann bra i tid hem till träningen, var på 17-19! Träningen gick bra igår. Första timmen hoppade vi öggel, flip och lutz och Michelle var på som extra tränare - SÅ KUL! Älskar att vara på isen samtidigt som henne, kändes som förr! Andra timmen körde vi hopp i program och hopp övrigt men min mobil med tävlingsmusiken dog PRECIS när jag skulle byta till min musik och åka så de blev inge programåkning för mig men aja. Efter träningen stannade jag i ishallen med Michele, Jacqueline & Anna och kollade matchen mellan Stingers och Uddevalla. Stingers briljerade denna gången, de hade verkligen lågor under skridskorna och körde över (wink wink sandra) Uddevalla med 5-1! Hehe 💪😚 Gabz kom en stund med sin syster till ishallen med så hann träffa dom en stund innan jag innan tredje halvlek drog hem. Gick direkt in och tog mig en VAARM dusch, efter över 5 timmar i ishallen var jag helt frusen. Gick och lade mig och somnade direkt, SÅ SKÖNT! Jag har slarvat så med sömnen det senaste, får sluta med det. Träningarna blir så annorlunda när man är utvilad, föredrar det! 




Kom ihåg mig?